Pages

Monday, 14 June 2010

i'm back


..to my routine main masak-masak di dapo. ingatkan dah malas nak top-up bahan basah dah kat dalam peti tapi akhirnya suruh jugak husband beli bahan basah kat pasar malam.

beliau keberatan nak bagi aku masak-masak. tapi aku guna alasan tak tahan cirit birit akhirnya boleh lah saya kembali bertugas. masak jer. kemas rumah belum. ngehehe. kemas rumah kalau dia tak bagi buat sampai bila-bila lagi mak suka.=p

sebagai permulaan.

masak lemak sayur campur dengan tauhu+ tenggiri goreng+ telur dadar

perasaan bila tengok husband makan hasil tangan sendiri adalah sangat riang.

sekarang boleh lah godek-godek blog masakan cari resepi menarik sikit. babai. selamat hari isnin~

3 comments:

Nia said...

main masak-masak? hehe..

bagus2...lebih jimat dan sihat masak kt umah ni.

zailamohamad said...

kak ila pon, kalu dapat masak untuk husband & anak2, rasa macam suka sangat2;)

Byzura Mj (By) said...

terliur lak aku tengok cili tu