Pages

Thursday, 3 June 2010

desperate househusband


biasalah. hidup perlu kecoh.

husband saya

iron baju sendiri(bukti iron baju sendiri, iron board tak simpan balik) .lipat baju sendiri. basuh baju sendiri. berdikari huh? =p

saya tahu dia boleh buat kerja-kerja rumah lagi bagus dari i. lipat baju pon dari cepat dari i. kejap jer dah siap. hasil nya? *ehem* memang 'cantik'. pelbagai saiz. tak pe lah. tu seni orang kata. susun dalam almari lagi 'cantik'. memang 'senang' lah nak ambik kalau nak pakai.

eh. maghfarah. jangan banyak bunyik. dia buat pon dah cukup baik. ngehehe

i love u. =)

9 comments:

PuteriKureKure said...

hahaha. alang kalau lipat baju sure fail. slalu bising2. tapi skang dah makin improve. bagus2.

betul tu farah. dia nak buat, jangan banyak bunyik. terima je...

honeylanz said...

kemas ;)

ena said...

btol btol btol..
dia buat pon da cukupp baik.. ehehe

Mimy Hamid said...

best nya laki ko..aku nak suh laki kau belajar lipat kain..hehe

~ As ~ said...

laki aku perna mcm ni, tp bagi aku baik lg dia x payah buat dari buat...ahahaha...tp dia dah buat pun cukup baik apa, kan???

NenekPenne said...

bekas suami saya dulu pun mcm tu jugak...gosok baju sendri, masak sendri, lipat baju jer dia tak suka tapi dia buat jugak bila kita ajak dia buat sama2 sambil tengok tv... tapi tulah, jodoh pendek...

hope dapat cari mcm tu lagi...

goblogbyfarah said...

suami u lipat baju better than suami saya :P

zailamohamad said...

lagu nilah kalu nok jadi suami mithali gak;)
pahni farah keno beranok ramai-ramai ah;D

rynas said...

yer farah bila laki dh buat kerja rumah dah cukup baik lah tuh. jgn komplen2 ya...