Pages

Friday, 11 June 2010

bosan nya

ya allah bosan nyaaaaaa

saya tido sangat lena semalam. jadi pagi ni tak ngantuk

dan juga tak pening. cuba untuk tido tapi dah bosan tido

bangun pagi dengan perasaan

" ya allah aku nak buat ape hari ni? bosan giler di pagi hari"

semoga berbekalkan perasaan bosan giler bila dok baring tak buat pape ni, aku jadi rajin buat kerja rumah lepas ni.

tibe-tibe ade suara halus berbisik, "in your dream~"

semua buku majalah dan novel juga membosan kan. (hint nak bekalan bacaan yang baru)

sape faham perasaan saya?

sape faham?

sape faham?

5 comments:

Byzura Mj (By) said...

faham faham...sila pergi MPH tak pon kinakonuya....:D

Anonymous said...

sy faham.. mtak duit byk2 ngan hubby, g shopin yek.. tgh sale gak tu.. hehehehe:)

-Fahiya-

zailamohamad said...

akak faham, dulu masa mengandungkan Haziq akak xkeje so memang macam farah r, bangun tido bangun tido..pastu tension kalu hubby balik lambat sebab bosan duduk sorang2 kat rumah tapi everytime bagitahu kat mak mesti dia akan cakap meme loni bosan lagi dah ada hok kecik gak, xdan nak caro lah mung & ternya kata-kata mak benar sekali;D

Lady of Leisure said...

faham2... apa kata weekend ni layan drama online hehe

rynas said...

Farah..keluar rumah ler..pergi tgk benda-benda hijau..tenang sikit mata.