Pages

Sunday, 27 June 2010

13 minggu

sekarang ni sangat jarang naik penimbang. sebab malas nak ambik tahu sangat pasal badan yang tengah mengembang. tapi pada suatu malam,

"bie!!"

"gappo yang??"

"berat i naik lagi 2kg"

"banyak nye. kenape banyak sangat?"

"tak tahu. banyak sangat ke i makan?"

die senyum.

"jangan senyum keji macam tu boleh? cakap~"

"no komen"

ok faham.

adeh. adeh. adeh. anggap je lah 2 kilo ni pergi kat breast kan. vontot sikit.hurmmm

this week kira dah puasa dua hari. kalo tak puasa lagi banyak naik gamaknye.

ape pon, saya dah 13 minggu. risiko miscarriage dah much lower berbanding sebelum-sebelum ni. lega dah sampai tahap ni.tapi still kene jaga-jaga. cepat-cepat datang 16 minggu.

2 comments:

Dong, Dia & Azra said...

Takper 2 kilo naik demi baby tercinta..nanti dah bersalin, baru fikir pasal nak diet eyh...

ena said...

takpe takpe... bagi chance kat mummy gain weight...
nanti bsalin pakai bengkung ketat2 ekeke