tak rase pape


sarapan pagi tadi. benjo sajor sebab malas. lepas makan tido sebab pening. yer bagus. selalu lah amalkan maghfarah.

cubaan pertama amik gambar guna digicam.

sekarang ni tak de morning sickness tak de alahan tak de mengidam tak de pape.

hanya pening-pening manja yang masih lagi boleh jalan-jalan melihat alam. tapi kalau dah agak sangat pening tido kejap hilang lah pening. saya juga pantang lapar. lapar jer pening rasa melayang-layang. dan juga sangat cepat penat. normal kan begitu?

hari tu atok en. suami call bertanya khabar. bercakap dengan suami,

"farah ade alahan pape ke? ade rasa mengidam nak makan pape?"

(datuk die memang sayang i. ngahaha)

"takde rasanya. nampak ok jer semua. alahan tengok makanan jer. pantang nampak makanan semua nak"

cehhhhh!
berani mengata i depan datuk beliau~

suami cakap bosan. tak mencabar. sebab i tak mengidam dan tak sakit-sakit. bab tak sakit-sakit tu bersyukur. tapi dia cakap bosan? amboih. u lah pregnant kalau macam tu.

cuma satu jer perubahan ketara. saya di kesan sangat malas memasak. memanjang nak makan luar jer. dah beberapa malam suami tak makan malam ni,makan petang jer. tu pon beli jugak. tu pon ringan-ringan jer. lama-lama i membelon beliau selim lah nampaknya.

You Might Also Like

12 comments