Pages

Monday, 10 May 2010

tak rase pape


sarapan pagi tadi. benjo sajor sebab malas. lepas makan tido sebab pening. yer bagus. selalu lah amalkan maghfarah.

cubaan pertama amik gambar guna digicam.

sekarang ni tak de morning sickness tak de alahan tak de mengidam tak de pape.

hanya pening-pening manja yang masih lagi boleh jalan-jalan melihat alam. tapi kalau dah agak sangat pening tido kejap hilang lah pening. saya juga pantang lapar. lapar jer pening rasa melayang-layang. dan juga sangat cepat penat. normal kan begitu?

hari tu atok en. suami call bertanya khabar. bercakap dengan suami,

"farah ade alahan pape ke? ade rasa mengidam nak makan pape?"

(datuk die memang sayang i. ngahaha)

"takde rasanya. nampak ok jer semua. alahan tengok makanan jer. pantang nampak makanan semua nak"

cehhhhh!
berani mengata i depan datuk beliau~

suami cakap bosan. tak mencabar. sebab i tak mengidam dan tak sakit-sakit. bab tak sakit-sakit tu bersyukur. tapi dia cakap bosan? amboih. u lah pregnant kalau macam tu.

cuma satu jer perubahan ketara. saya di kesan sangat malas memasak. memanjang nak makan luar jer. dah beberapa malam suami tak makan malam ni,makan petang jer. tu pon beli jugak. tu pon ringan-ringan jer. lama-lama i membelon beliau selim lah nampaknya.

12 comments:

goblogbyfarah said...

hoho..tunggulah morning sixness u datang baru dia tau mencabar ke tak...

alyyani said...

tak mencabar., kang bila sickness tu dtg takut tak terhandle plak si suami tu. huhu...

Ezzah said...

eheeh..tnggu la morning sickness dtg baru dai rasa mencabar ke tak..
eheheh...

eh lahan malas mask kita sama leeee....duluuuuuuu..bkn skrng.

hihihihih

:D

~LIZA~ said...

bertuahnya la takde morning sickness..

d.a.m.i.q.u.l.a said...

ape kate farah bt2 mengidam?uji sket cik abang tu hehe

PuteriKureKure said...

yang, kite dulu morning sickness yang teramat teruk. tapi alhamdulillah tak la sampai kena warded. cuma ulang alik klinik je la. huhuhu~

take care ok.

mamalieyna said...

apa lg farah,,buat2 la mengidam, idam mende yg bukan2 sket..haa baru tak boring kan.. :p

~ As ~ said...

baby boy kot...saya dl baby boy dahla malas, takde morning sickness...mcm org tak ngandung...ahaha

Fathiyah said...

untungla kalo u tak kene morning sickness

gee ryder said...

pregnant ke farah?
congrats! ;)

rynas said...

tang malas masak..tu mmg gitu kot akak dulu lepas 3 bulan barulah masuk dapur memasak. sebelum tu cam geli2 jer tgk kuali periuk semua...

etiey.com© said...

jangan ckp cam tuh..tak mencabar... panjang masa lagi to go.. hehe.. ada org awal-awal lom rasa lagi..