semalam hari tido sedunia

selamat pagi~

saya kekurangan idea nak merapu. sebab semalam tiada benda menarik pon berlaku. dari pagi sampai petang, tido, bangun, ngadap latop sekejap then tido balik, bangun chatting sekejap then tido balik. petang baru lah ok. lepas maghrib pening balik.

haha.

pastu malam kene paksa dengan husband pergi klinik sebab dia risaukan blood pressure saya. ye lah. pening sepanjang masa. masa pergi jumpa doktor tu pon saya pening. tapi blood pressure normal. so mungkin pening-pening ni hanya sebab penyakit buatan orang. so lega!

tapi sebab batuk tak hilang-hilang lagi doctor bagi ubat batuk ngan ubat sesema kanak-kanak. cute nya rasa makan ubat kanak-kanak. eh. tapi saya tak makan pon sebab bukan selalu pon batuk. sangat kadang-kadang. pastu kalau pening doc cakap panadol selamat untuk perempuan pregnant. tapi saya tak bercadang nak amik pon sebab kalau pening saya lagi suka tido. haha. lagi pon aku bukan ade keje ke ape kan. so kalau boleh boleh malas lah nak amik ubat-ubat ni.

semalam pergi klinik Lita Alis kat bangi. suka lah klinik ni. aku merancang nk buat check-up kat klinik ni lah sampai 3 bulan. aku suka doctor dia. nurse pon baik dan cantik. haha

dinner semalam


You Might Also Like

14 comments