Pages

Friday, 7 May 2010

ke arah menjadi ratu

saya ade misi baru. misi kurus sila sembunyi dalam almari. bila diperlukan nanti keluar la balik yer. sekarang anda tak diperlukan.

misi baru adalah memanjangkan dan menyihatkan rambut. rambut dah panjang ni mula lah gugur bersepah-sepah. menyampahkan betul.

kali ni nekad tak nak potong. nanti trim-trim jer sikit


nak jadi ratu kenelah pakai mustika ratu=p

'merawat rambut tidak mudah rontok'

baru beli semalam and baru guna sekali. shampoo bayam tu bau *ehem* tapi bilasan santan sedap baunya. nasib baek.

nanti tunggu hasilnya ya. tapi xboleh lah nak tunjuk bukti.ngahaha.

biasanya bila guna shampoo untuk rambut rontok ni, masalah kelemumur pulak timbul. tapi setakat ni ok lagi.

ade sape-sape pernah guna ini syampoo?

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

7 comments:

Anonymous said...

sympoo n mmg bgus tp leceh cket nk guna. de 3step.mula2 myak --> symp0 --> santan

mrs.spicy said...

alamak. ade minyak eh. kenapa tak nampak semalam.

nieda said...

x penah guna lagi..hehe

mrs.spicy said...

hhuhu..farah pon br nak try ni=p

Mimy Hamid said...

yer ker elok..ko pki dulu

Nia said...

tak pernah try la shampoo ni yang,

ena said...

farah.. nanti da beberapa bulan u peknen mesti rambut tebal. sebab hormon.. hehe masa tu mesti u igt sampu ni berkesan haha...

*aku ni dengkis tau!! ekeke