Pages

Monday, 3 May 2010

di awana

heelouuuu~

(ikut nada pocoyo)

selamat bekerja di hari isnin..saya sedang bercuti dari bekerja. hehe

bantal empuk yang di rindui

semalam jem teruk giler. dari rumah ke petronas bentong 2 jam! isk. memang kesilapan besar bertolak petang.

semalam aku buat teori baru. orang gemuk masak sedap. hoho. sebab nya semalam macam biasa pergi beli waffle kat petronas bentong. pembuat waffle dah bertukar orang. dulu adik yang agak berisi, semalam adik yang kecik selim melim. waffle itu tak sedap. kurang segala-galanya. frust di situ. mana adik waffle yang lama? waffle kamu sedap.

pastu malam sebab mengejar masa nak tengok AIM, ajak suami tapau burger malaysia jer dekat dengan mesra mall. kedai burger tu memang burger dia terbaik lah. sebab yang masak adalah abang berbadan sasa. burger dia lemak bercream. lemak pada burger? jangan cakap pasal lemak kalau dah masuk perut. hehe

roti john saya. burger double special suami. tapi i sebelum dia makan i dah try. macam biasa lah. rupa buruk sememeh. tapi sumpah sedap.

hari ni mahu buat ape yer?

sekarang saya sedang tengok pocoyo kat tv3. tak pernah tahu tv3 dah ade pocoyo.

dan sekarang juga saya sedang marah saya termakan roti toastem yang bersemut. duh. awana. susah sangat ke nak membanteras semut ni? balik-balik masalah semut ni.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

6 comments:

Byzura Mj (By) said...

memang jalan sangat jem semalam.nyampah!

mrs.spicy said...

ko g mane bai?

alyyani said...

oh, sama la. mmg nyesal gerak petang. tambah pulak travelling with the 2 babies. adoi. btw, org gemuk masak sedap? farah tak gemuk pun. ;)

mrs.spicy said...

alyyani: saya masak tak consistent kadang2 sedap. kadang2 fail.haha

mamalieyna said...

eh tv3 pun ada pocoyo eh,baru tau..hehe..

nyum2x..lapo nih!

~LIZA~ said...

lagi messy burger tu, lagi sedap rasa dia :D