Pages

Friday, 14 May 2010

bogel lagi cantik


sudah di bogelkan

masa beli memang aku tak belek-belek pon handphone ni. dah tu. takde teknologi yang canggih pon nak diexplore. tunjuk. dan suami bayar. macam beli biskut raya pulak rasa.

bila beli baru tahu dalam dia kaler oren. cantik nya oren hitam! kenapa dia letak oren kat dalam? kenapa tak campur kat luar sekali? kat kuar hitam legam. tak menarik langsung.

sekali fikir macam fitrah perempuan kan?

cantik kat dalam. (cantik ke?) tapi kene tutup, orang tak nampak dalaman. nampak luaran jer.

tapi kita ramai yang lagi suka mencantik kan luaran. dalaman tak jaga. sudahnya yang cantik tunjuk kat orang. yang tak terjaga dalaman hidangkan kat suami.

terbalik sudah.

eh. ape kau merapu ni?

dah. hari ni hari jumaat. jom potong kuku dan buang semua bulu.

7 comments:

Byzura Mj (By) said...

oit apsal hidekan bulu tu? :D. slambe aku komen! :D

mamalieyna said...

betul tu kan farah..org skrg ni terbalik dr HP tu, yang dlm mau tonjol2 kasi org tengok.. huhu..terbalik sudahh..!

*i like oren, nape la tersorok kt dalam ye..!

Dong, Dia & Azra said...

Jom!!!

PuteriKureKure said...

hehehe. klakar plak tang bulu tu.

farah. tu la lumrah manusia. macam en alang kata la..nape bila ayang nak kuar je ayang pakai mekap? kat umah kosong je muka.

kite cakap kat dia..ayang leh mekap2. tapi nanti kalau bajet mekap lebih banyak dari biasa, jangan tanya ok.

terus dia kata, takyah la mekap kat umah. bila kuar je. hahaha.

eh. lari topik sudah. takpela. buat hiburan je. hahaha~

ina said...

eh kakkk! sama hp kite neh kak..

saya punye fon pon tercelup dalam air..

tapi lagi best..tercelup dalam toilet bowl..

heheee

Farah said...

eh sama la hp kite hihihi

Nia said...

wah,..ada flasafah di situ..hehe. tapi tajuk memang menarik perhtian..huhu