Pages

Friday, 7 May 2010

bertukar!

macam mana nak buat transformasi ke atas makanan kurang sedap menjadi sangat sedap?

pesalah kita hari ini adalah sardin cap adabi. yang tak habis-habis lagi sebab nya beliau tak mengiurkan bila di masak makan dengan nasi.

jadi, beliau di jatuhkan hukuman!

di masukkan ke dalam mangkuk

dilenyek-lenyek, di lontarkan dengan hirisan bawang besar dan cili padi hiris, lalu disimbah dengan air perahan limau nipis.

sebab perempuan yang menghukum ni pregnant jadi dia kurangkan rasa masam.sebab dia takut. sepatutnya kene simbah limau banyak-banyak.

yeay dah lunyai. burukkan? tunggu~

kalau mekap cantik-cantik orang yang tak jelita pon jadi jelita

tara~


eh. tak jelita pon


ape ni, tak jelita pon. daun jer lebih. daun? ingat ni makanan kambing ke..

ok. sekarang jelita tak?


ngehehe. heaveng~

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

14 comments:

Ezzah said...

ishk..u saje kannnn...i tergoda!! mengiurkan dan amat jelita. muahahahahaha... :P

eim said...

sedapnyeeeeeeeee

Mimy Hamid said...

macam menarik..erkkk adabi ada sardin ek...

zailamohamad said...

sedapnyoo..make sardin jah ko??

~LIZA~ said...

dah cukup jelita dah tu farah :D

[ Hanie ] said...

hee tahniah farah! dah pregnant eh. selamat hari ibu in advanced :D

Gee Carmen said...

memang x sedap langsung ke sadin cap adabi tu? eheheee.... kalau masak repair2 kasi tambah bahan2 akan jadi sedap x agak2nye???

mamalieyna said...

jelita sungguh! i pun tergoda nih! ^_^

nieda said...

sedapnya farah..nak sikit??

alyyani said...

tak kisah jelita ke tak yg penting rasa nya sgt jelita. terliur2 sampai ke sini bila baca part perah asam tuh.

Dong, Dia & Azra said...

Hi cik sardin jelita! Mintak no. tepon boleh? :-D

Nia said...

sandwich sardin? hehe...i like!!lapar nih..lapar.

rynas said...

huh dh lama tk makan sanwic sadin nie..cam nak buat jer nie..sebab nampak jelita sangat

Ms. Omey said...

nape i taktau adabi dah ada sardin??..haha..gile ketinggalan.