Pages

Thursday, 29 April 2010

selamat pagi cikgu~

*ikut nada upin dan ipin*



makanan sahur

semalam kami tido pukul 1030 malam.

"giler tua kan tido pukul 1030"

hurm..tau pon..i nak tengok csi pon tak sempat habis. tapi sebab suami dah ngantuk maka masuk tido jugak lah saya. saya boleh jer tido seawal mana pon. asalkan ade 'ubat tido'. eh

so pagi tadi tersedar pukul 5 dah tak boleh tido balik. bagus jugak. boleh bangun sahur. nak shake rasa malas lah pulak. just panaskan pizza semalam. tau fu fa sikit dan sebotol air masak.

kita tengok berapa lama makanan ni boleh megenyangkan i.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

6 comments:

PuteriKureKure said...

puasa ke? bestnya!

kite jugak tak start2 ganti pose ni. dah la banyak hari...gagagaga~

eim said...

selamat pagii farah..hahaha

Dong, Dia & Azra said...

kitorang dah terbiasa masuk tidur seawal pukul lapan malam...hahaha...giler kentang...

mrs.spicy said...

mama azra: golongan ibubapa lain.hehe

mrs.spicy said...

pagi iem~

mrs.spicy said...

intan: farah berlambak2..tinggal banyak.ni ade 8 hari lagi.adeh