Pages

Saturday, 24 April 2010

perbualan suami isteri di IKEA

"u ni, semua tempat pon nak letak cermin"

"mane ade semua tempat..dua tiga tempat jer"

"kat dalam bilik dah dua..."

"tu memang cermin wajib"

"kat dinding bla bla dinding nak cat bla bla dah la kat bla-bla pon nak letak..."

"lor..situ jer nak pon..bukan semua dinding. dah tu nak letak ape?"

" letak la ayat al-quran ke "

BAIKLAH!

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

7 comments:

honeylanz said...

lama x pg ikea...pg sana mcm2 brg besh...

Madi @ Aed said...

g ikea beli cermin je ke?

mrs.spicy said...

long: dok beli setarang..servey pah ceroh=p

beli karipap..haha

mrs.spicy said...

has: kiteorang tak beli pape pon=p

mamalieyna said...

hikhik..akak pun suke..mlm td tersinggah kedai perabot, jamu mata..berkenan kt cermin besar yg simple..herm..rasa cam nak jer beli, ari ni la follow up balik..ekeke..semlm tu tersinggah jer, blk dr beli lampu2 rumah, setle pun..farah dh beli ke lampu bilik?..mmg rmbg mata tul g kedai lampu nih! huhu..

KV said...

ha! Dengar lah kata2 suami. Wakaka. ;P

maya amir said...

susah nak carik cermin beso yg cantik kat jb..huhu