Pages

Monday, 12 April 2010

oh my baby~



asalnye aku nak beli dengan duit sendiri. penat aku ajak die pergi digitalmall. buzy katanya. tak sempat nak pergi.

padahalnya ahad kami dok lepak kat rumah jer. geram pon ade. tapi redha jer lah sebab bukan barang keperluan sangat pon.

hari ni dia bawak balik. tq bie~

double yeay di situ.

yeay. ade baby baru.
yeay.selamat duit aku.

gahaha

berkat bersabar =)

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

10 comments:

kerel said...

wah kompiter ribe baruu??

Madi @ Aed said...

wiwit!!notebook hp ko?

zailamohamad said...

netbook kan?? best tuu

PuteriKureKure said...

hooray! baby baru.
tak nak tayang jenama dan spek baby baru ni ke yang?

mamalieyna said...

ohh so sweetnya baby dia..jaga elok2 ye..hehe..

mrs.spicy said...

along: idok ler hp..dellicious sajor

mrs.spicy said...

kerel: yer..yeay!!

mrs.spicy said...

kak ieyna: baby ni akan di tatang bagai minyak yang penuh.ngahaha

mrs.spicy said...

pkk: malu lah nak tayang..hahaha(walaupon memang dah tayang)
=p

mrs.spicy said...

kak ila: best2..nati siang boleh chat ngan rakan2