Pages

Saturday, 10 April 2010

mari melihat matahari terbit

kami selalu merancang nak tengok nak tengok sunrise. tapi ade jer halangan. contohnye malas bangun pagi. dah bangun tapi malas nak bersiap turun bawah. dan macam-macam alasan.

masa hari last kat kerteh aku belum tido lagi pagi tuh dan suami bagun sangat awal sebab dia tido awal. dia ajak aku turun pantai dulu baru pergi breakfast.

lambat betul matahari ni terbit bila kita tunggu. dekat sejam jugak aku asyik intai-intai dari bilik. bila la matahari ni nak keluar. gelap gulita.

nak dekat kul 7 baru matahari keluar malu-malu.

tayang perut vuncit

*berkat 3 minggu makan dan tidur sahaja*

suka ini gambar

dia saya sayang

*tiba-tiba*

kan betul saya sayang

*motif nak tunjuk bulu mata jer*

dah cerah. jom breakfast!

kata-kata jari,

Fabulous. Farah

9 comments:

zailamohamad said...

teringat masa dok Dungun dulu, selalu juga bangun awal2 pagi terus g pantai sebab nak tgk matahari terbit (masa tu dok mandi lag ah) hehehee

honeylanz said...

pic 1st, mn ada uncit pun farah ;)
lawa la pic ni..semua!!

mamalieyna said...

hehe..limited edition ni...! ^_^

sape snap pic yg berpegangan tgn tu..akak sukee!

mrs.spicy said...

kak ila: best key tganu..banyak pantai

mrs.spicy said...

letak kat atas kerusi tepi antai..pastu lari2..hehehe.penat!

mrs.spicy said...

has: gunr digicam jer..kalo ade dslr kan best=p

Byzura Mj (By) said...

aku duk pk ko amik gambar berdua tu sape amikkan. hahaha!

mrs.spicy said...

paparazzi =p

PuteriKureKure said...

me loike the 2nd pic too!
romantik!