Pages

Tuesday, 20 April 2010

mari main masak-masak:cream puff

seperti yang dijanjikan semalam, di persembahkan~~ cream puff tak di rancang aku.

alasan: nak guna ini penimbang yang sudah berbulan di beli satu product pon tidak terhasil

ini adalah hint: oleh sebab tidak dirancang. dan dapur saya masih bujang. masih tidak cukup kelengkapan

noozle di atas tiada. tapi masih jugak nak buat. jadi apakah bentuk yang mampu di buat?

ini yang sudah siap dibentuk sebelum dibakar . cam tak bentuk ape?

gihihi,

kalau tak cam silalah melawat entry INI

*sila pastikan anda sudah menikmati makanan lunch*

sudah siap dibakar

sudah siap sudukan sos custard

saya bangga dengan bentuk saya. kata cream puff

resepi nanti update kat sini. cukup-cukup untuk 6 bijik.


satu untuk suami. satu untuk isteri. gemuk pendek isteri. gemuk panjang suami

ape pendapat anda? kreatif ke tak senonoh? =p

*kata tak dak mood. lepas satu-satu entry baru keluar. sangat lah aku*

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

11 comments:

Byzura Mj (By) said...

beb cream tu aku dah pakai. puff tu belum..adoi..last-last jadi cekodok. mak aku nak jaga hati aku dia cakap sedap. macam lempeng cicah cream katanya :D

mrs.spicy said...

lain kali ko buat bentuk t*ik mcm aku..=p jangan buat bentuk lempeng=p

Ezzah said...

ahahaha...rupa x penting yg oenting rasaaaanya... :D

~ As ~ said...

lps jadi lg cantik sblm jadi...ahahaha..

honeylanz said...

kretif. cute lak tuh ;)

mamalieyna said...

cantik...walaupun nmpk tak senonoh sket..ekeke..makanan..sedap woo..^_^

norhaizan said...

nyum nyum..sedapnyer cream puff w/pun tak senonoh.hihi..pandai farah buat*_^

Gee Carmen said...

wowoooo.. my fav!
tp saya x pandai masak kek n roti!
takut nk kene timbang2 ingridients dia lah!
heheee.....

Madi @ Aed said...

boleh jual dahhh

Mrs Zamzuri said...

pos sket ke jakarta muley??? hahaha..

alyyani said...

dapur farah ni tak penah tak berasap. dapur alya lak sampai gas habis pun tak sedar. hahaha..