Pages

Tuesday, 6 April 2010

i am miss strong

But maybe I am wrong
You are miss strong
But maybe you are wrong......

kami suami isteri suka dengar lagu ni

sebab hunny madu sangat comel. ala-ala scha pon ade kadang-kadang.

lagu pon ala-ala comel.

amik kat facebook


motif buat entry ni?

hunny madu ngan aku ade berkongsi benda yang sama

taste yang sama

suka orang *ehem*

nak buat camno.

*ehem* tu adalah macho gaya mutu keunggulan

sexy jangan lupa.

prosperity tuh!

campo pulak ngan perut vuncit. complete set orang kata.

ampun bie beribu-ribu ampun. rapuan patik harap diampun

i love you so much.

bak kata sheila on 7

"..Percaya apapun yang akan terjadi nanti
Kau tetap pesona rahasia di lagu ini
Tak peduli berapakah berat badanmu nanti
kau tetap yang ter..muah dihati.."

eh..salah lagu. mungkin u kene nyanyikan lagu ni untuk i

tak pon u nyanyi lagu ni,

"..Saat perutku mulai buncit
Yakinlah ku tetap yang tersexy..wuhhhuuu~.."

gihihiihihi

kata-kata HATI yang ikhlas lagi benar,

Fabulous.Farah

14 comments:

Ezzah said...

ahahaha....u niiiii...nnt kena babap ngan bie u padan muka! :P

Mimy Hamid said...

yer farah serupa ehem ehemnya

mamalieyna said...

hahaha...macam2 la farah ni..merapu yg boleh dilayan..ihiks..^_^

En.Suami said...

suke suke ngutuk i yer. tdo luar bilik mlm ni!

Madi @ Aed said...

hahahahahaaaaaa

zailamohamad said...

ada-ada aja kamu ni;D

Farah said...

hunny madu dah menikah ke??

ekekeke i suke suara die yang ckesi tu.

ehem tu botak ke?

mrs.spicy said...

mimy: hahaha..skarang fesyen ehem tengah in..ape lagi mimy..suruh la en. awak ehem jugak=p

mrs.spicy said...

izah: hehehe...kutuk mengutuk adalah biasa dalam rumah tangga..hahahahaah

mrs.spicy said...

bie..i dah mintak maaf kannnn..
i tak kutuk..i puji tu~

mrs.spicy said...

kak ieyna: layan kan ajer oang boring ni=p

mrs.spicy said...

farah: hehe..ye la kut..hahahah

mrs.spicy said...

kak ila: hehe=p

mrs.spicy said...

along: hehehe..gelak jer?