Pages

Thursday, 29 April 2010

HOMEDEC 2010

Exhibition Venue: Kuala Lumpur Convention Centre, Malaysia
Exhibition Date : 29 April – 2 May 2010
Exhibition Time : 10am - 8pm


ade sape-sape mau pergi? best ni cuci mate.huhu

tapi tak pergi. sebab nye sure sesak dengan orang. i golongan berisiko.

musim H1N1 kembali menyerang ni, sila dok diam-diam kat umah.

12 comments:

.M.A.M.A.D.A.N.I.S.H. said...

slm knl..

ari tu ada kat png tp sygnya saya tak smpt pergi..huhu..

klu awak gi..upload lah ner apa2 yg blh disharing..hehe..:)

honeylanz said...

samala... dgn anak kecik. duk rmh aja la...

eim said...

rasa nak pergi tapi kesian plak nak bawa faiq..lagi kesian kalu tinggalkan..maka keputusannya tak yahlah pergii hahaha..

alyyani said...

tolong cucikan mata untuk saya ye ;)

Dong, Dia & Azra said...

Uik uik....golongan berisiko? Adakah sudah?

maya amir said...

saya dah memang kene dok diam2 ni..tapi sempat mencuci mata ari tu mase homefair..hehhee

mrs.spicy said...

has: kanak2 lagi bahaya kan

mrs.spicy said...

mamdanish: huhu..salam kenal=) tak pergi kut..sebab sesak.hehe

mrs.spicy said...

alyyani: lalamak.tak boleh pegi jugak

mrs.spicy said...

iem: hahaha..ka. dok diam2 ngan faiq=p

mrs.spicy said...

maya amir: homefair pon kiteorang xpegi.huk huk

mrs.spicy said...

mama azra: uik. belom! golongan berisiko sebab asthma.hehe