Pages

Saturday, 10 April 2010

drama sebabak

tajuk drama: mari vain ketika menjadi co-pilot

aku reti beli tudung jer. tapi tak reti pakai. tudung pesen ni ade berketul-ketul. haram tidak dipakai. sebab rasa mcam tak sesuai.

suatu hari terbuka hati nak pakai salah satu helai yang baru dipakai sekali.

cubaan untuk melihat diri sendiri di mata orang lain. ok. alasan untuk vain.

buat muka biasa: kenapa pipi kembang semacam?!

muncung dengan banyak: cubaan untuk menguruskan pipi

*buruk nye!*

cubaan ke-dua: sikit-sikit jer muncung. tapi silau mentari

penat ah muncung: eh, senyum sampai pipi kembang pon ok jer. lagi ok dr muncung.

sebab gambar tadi rasa cantik: amik gambar sekali lagi. senyum dengan lebih lebar

maaf terpaksa baca entry merapu pada hari ini. takde mood ah nak berblog. mood nak baca blog membuak-buak. kenapa tak de update sangat?


kenapa suami statik jer?


kata-kata Rapuan,

Fabulos.Farah

6 comments:

honeylanz said...

suka tgk org pakai tudung ala gini...tp bila try..mcm x kena aja dgn muka has

Byzura Mj (By) said...

laki ko tengah nyanyi ke ape tu? hahaha

zailamohamad said...

haahahaahaa..kelakar r farah ni..

sebab akak sibuk;D

mrs.spicy said...

has: farah pon kadang2 rasa ok..kadang2 tak kene..sebab tu jarang pakai..huhu

mrs.spicy said...

kak ila: alaaaa..wiken pon buzy ke? huhuhu

mrs.spicy said...

bai: hahahah..mungkin la kut=p