Pages

Friday, 16 April 2010

bagi yang tak suka makan ubat batuk


perisa mixed fruity lagi tuh!

sedap lah ubat batuk ni. aku dah habis 2 botol dah. satu botol tu aku telan 3 hari dah habis. sekarang batuk tiada lagi~

lain kali kalau pergi klinik mintak Bena jer. takde bena pergi klinik lain.

tapi lepas makan ubat ni terus pengsan. kesan ngantuk dia kuat sangat.

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

4 comments:

Dong, Dia & Azra said...

tak sesuai untuk bf moms. kang anak nanges, tak dengar.

PuteriKureKure said...

memang ubat ni sedap. yummy!

hahaha. ubat dikata yummy...mereng ke apa dak intan neh. tapi serius aaa...memang sedap.

Gee Carmen said...

owh, jenama Bena yer. akan segera membeli untuk bapa tersayang. batuknye dah hampir berminggu tak pulih.

eynda said...

Suka jugak ubat ni :-)