Pages

Sunday, 4 April 2010

anugerah bintang popular

sepanjang dok menonton korang tahu ape yang mengganggu pikiran aku?

dia punya rostrum

bentuk segitiga kan? tapi tak sempurna..

ape korang pikir?

kalo korang pernah terbaca yang pasal desas desus masa juara lagu tuh

pastu kalo korang tengok The Arrival

terpengaruh dah aku..

aku pon tak tahu nak percaya ke tak

tapi dalam the arrival tuh macam banyak pulak yang kebetulan nampak betul

dan rostrum itu adakah sekadar kebetulan?

4 comments:

mamalieyna said...

nape ek farah..akak ni ketinggalan sket bab2 ni..huhu..The arrival?..tak tengok..huhu..tgh layan ABPBH lagi ni.. ^_^

mrs.spicy said...

huhuhu..akak cr la kat youtube

goblogbyfarah said...

kat mana2 pun byk pengaruh freemanson sekarang ni..juara lagu contoh paling dekat.


suami saya ada semua koleksi the arrival..

honeylanz said...

tak tgk... x berkesempatan