Pages

Friday, 26 March 2010

zara sajor

semalam kami dah tak nak pening-pening pasal makan. pergi jer zara depan hotel, pastu biar pening kat situ jer. pening pilih menu. kalau pening pilih kedai memang mengambil masa yang lama.

khusyuk

bukan baca menu

kami berdua makan bihun hailam

best jugak..suami cakap malam ni makan bihun hailam lagi

dia kalau dah suka habis lahhhhhh

vainggg

marah la kat perokok yang hisap rokok tak pikir orang lain. dah lah dia tuh sedang membakar paru-paru sendiri pastu nak bakar jugak paru-paru orang di sekeliling dia. dah effect orang sekeliling ni lagi teruk.

dia hembus asap rokok tu jauh-jauh dari bini dia. konon-konon tak nak bagi bini dia kene la asap rokok tu. dia tak sedar orang lain pon bukan suka pon asap rokok kau tuh..

aku suruh laki aku isap rokok hembus betul-betul depan muka bini ko baru tahu. haih!

3 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

sedap plak aku tgk bihun hailam tu, mlm ni nak cari jugak le, hehehe!! :)

PuteriKureKure said...

yang, dulu alang camtu tau. ada ke nak hembus asap jauh dari kite, dia pi hembus kat anak orang lain plak. cian budak tu.

cepat2 kite tegur dia. rupanya dia tak perasan. huhuhu~

mrs.spicy said...

ieda; lama tak makan..semalam pon kiteorang order pon sebab lama tak jumpa la..huhu

pkk: huhu..kalau bini tego takpe lah..tapi kalau kita yang nak g kang gaduh plak kat kedai makan tu