Pages

Wednesday, 31 March 2010

tag 8

tag dari mimy

Syarat2 nyer...


1. Go to your photo files…Select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same!


sebelum pape, ampun suami. nak buat macam mana, memang ni gambar ke lapan. lain kali sila la senonoh kalau i nak amik gambar.

*kalau nanti tibe-tibe gambar ni takde sah la orang dalam gambar yang remove*


ceritanya.

kami baru sampai kat hotel Pan pacific KLIA. bercuti ke? ape kejadah nye masa tu aku dok kat seri putra lagi nak g bercuti kat KLIA. perjalanan tak sampai setengah jam. urusan kerja dia. aku macam biasa kalo dekat-dekat boleh lah jadi ekor.

peristiwa mengapa dia begini?

baru sampai dan aku nak amik gambar bilik. dia sangat jaki kalau aku nak amik gambar nak letak kat blog. begini lah akhirnya.

nak tag.

sape-sape yang suka tempek banyak-banyak gambar kat blog macam aku. sure komputer korang penuh ngan gambar kan? kan? kan?

kata-kata jari,

Fabulous.Farah

3 comments:

mamalieyna said...

hahaha..sian en suami, camn0 leh terkena tang gambo ni lak farah..haish..^_^

goblogbyfarah said...

heeee..kejammnya bini dia letak gambar ginih! :P

honeylanz said...

nak buat jugak... tunggu