Pages

Monday, 29 March 2010

surrender

masa mak cik menaip entry ni mak cik sedang terketar-ketar lalok makan ubat tapi gigih jugak berblog.

setelah sebulan bertahan tak nak makan ubat.

pergi klinik yang sama masa aku konon-konon kene virus H1n1 hari tuh.

doctor ni memang terbaek saiko dia punya pesakit

batuk ngan flu jer pon. tapi dia punya syarahan tuh macam esok dah aku nak mati.dia marah sebab aku tak datang awal-awal dok biar virus merebak sebulan. tebaek punya.

balik-balik terus aku makan semua ubat. ubat batuk air pon. aku mintak ubat sedap. haram dia bagi ubat rasa macam bluekkk..

dia cakap dia kene bagi ubat kuat. sebab aku dah sebulan dok tahan virus. aku rasa betul kut ubat ni kuat. aku tak pernah makan ubat effect sampai terketar-ketar.biasa lalok jer.

dah. dah. doakan mak hidup lagi esok

*effect kene saiko ngan doctor*

5 comments:

PuteriKureKure said...

ish...awak demam ke? risaunyaaa...

jaga diri ye farah.

eynda said...

Sebulan tak baik2?? Memang patut dapat ubat kuat cam tu hihi..

honeylanz said...

kn berehat byk2..,. xleh mengadap laptop ;)

notty said...

ko takut makan ubat ke takut jumpa doktor..smpai tahan2 gitew..atau ko suke menternak virus dlm badan?..hihi..

limauais said...

ish2,sbuley?memey tough ah k.farah boleh tehe.haha..