Pages

Thursday, 11 March 2010

rasa nak balik rumah

ahh. kali ni paling lama lah kami tak balik kelantan. last balik masa nenek suami meninggal hari tuh. dah nak dekat dua bulan.

satu jer sebab yang menyebabkan saya meronta-ronta nak balik kelantan biasanya. nak jumpa budak kecik ni.

sebelum tuh, selingan sekejap..

along, bakpo gamba tok berkualiti lajjok ni?? ish2.. pah bakpo dok gi kubey bilik ore nyohhhhh~


i mish u!! T_T


huhu..takde kertas eh? sampai kene conteng muka..

kedekut la along ni kan. kertas tak bagi

rindu-rindu

rasa macam nak beli tiket kereta api sekarang jugak!

9 comments:

Madi @ Aed said...

kemre hp 12megapixel..aaaaa...pastu edit bg nmpk cerah..aaaa...

mrs.spicy said...

hahahaha..yoyo o. 12 mp. boleh blah!

Ieda Al-Habsyi said...

hohoh!! kecek klate mek nih, patut la comei,heheheh!! rindu kena balik ni farah :)

mrs.spicy said...

*blushim*

hahaha..comei la sangat ieda..

tu lah balik ah next week. tinggal je lah suami kat sini.haha

mamalieyna said...

kalo perasaan rindu dh dtg, wajib balik tuh!

mrs.spicy said...

huhuhu..tapi banyak kerja xsetel lagi ni

sabrina.h said...

hbs diconteng muke dia haha..comel jer

eim said...

farah org klate ke??kat ner??

habis diconteng muke dia haha..mintak kertas tak dapatlah tu ekeke

mrs.spicy said...

sabrina: hahaha..comel kan..rindu nye budok ni!

iem: tanak merah..huhuhu