Pages

Saturday, 13 March 2010

hari yang ke 12

ni semalam. saja nak menunjuk.gahaha

aku masa tengahari saja-saja lah naik penimbang. walaupon aku ade penimbang idokla aku nak timbang setiap hari.

pastu bila timbang, ngam-ngam 60 kg! bukan 600 yer. harus lah masuk blog kan.hehe


lepastu g toilet kencing. gedik lagi naik penimbang.

100g hilang dengan sekali kencing. haha!


petang nye masa lepas susun baju dalam almari rasa nak try seluar jeans kegemaran.

wah.wah. wah. dah muat ok peha!

haha. tapi tak leh zip lagi. ngehehehe

perut oh perut. mengapa engkau vuncit!

tapi kalaulah boleh zip masih jugak tak boleh pakai. sebab membungkus macam nangka. senak seluruh kaki. kaki senak ke?

sekian.

7 comments:

kerel said...

kantoi d atas anda pakei suar xzip :P HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

PuteriKureKure said...

go farah go!
:)

zailamohamad said...

haow yeaaah!!!

eim said...

tahniah2 cayalah...
makin slim

~ As ~ said...

wauuu slim nya kaki...

mamalieyna said...

wah2x..nak kena pi cari la 1 penimbang digital camni, leh timbang setiap masa..hehe..berat gak air kencing eh, leh ilang 100gram..ahaks..^_^

mrs.spicy said...

kerel:ALAMAK! KANTOI~~~
=P
=P
=P

puterikurekure: yeay..gogogo..kurus sebelum pregnant balik=p

kak ila: yeyeah~ =p

iem: makin slim tapi masih gemok..huhu

as: percaya lah..ianya tak slim..hahahaha

mamalieyna: hahaha, tu belum lagi buang air beso=p