Pages

Wednesday, 10 March 2010

girl power

Suami rayu isteri pulang, anak-anak rindu

sini

wah..hebat lah sekarang. lelaki yang merayu isteri balik tau. dah bukan macam dalam drama melayu dah. isteri yang kene tinggal biasanya. pastu terpaksa bersusah payah besar kan anak. ni lelaki pulak.

saya sebagai kaki gossip observer perasan sekarang ni orang perempuan lagi banyak curang dari lelaki.

sebab nye begini. seorang lelaki bila dia dah curang dia akan pasang banyak-banyak gitu. boleh try macam-macam perisa kata mereka. pastu perempuan biasanya kalau curang akan ada suami dengan kekasih gelap jer.

so sekeliling saya sekarang ni saya kenal lebih ramai wanita yang curang daripada lelaki curang.

power rangers nye perempuan sekarang.

kadang-kadang rasa bersalah. sebab tahu! haih. sama-sama menambah dosa lah aku sebab walaupon tahu tapi tak buat pape. bukan kah itu bersubhat? takkan aku nak jadi ustazah pulak kan.

hurm..bila jumpa pasangan yang dicurangi tuh lagi rasa bersalah. sebab dia tak tahu. so dia dok ber honey-bie lah. cuba kalau dia tahu. nak ber kau-aku pon dah tak mahu gamaknye.

harap nya allah melindungi kita dari telibat dengan benda macam ni. mintak jauh.

bie, kalau i tahu i zasss tau. tak kira!

7 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

pompuan skang dasat, menakutkan, hhuhu!!

mrs.spicy said...

ieda: tu lah..donia dah terbalek~

Mimi said...

Isk mintak2 di jauhkan kan?!!

mamalieyna said...

tu la..terkesima nengok berita mlm td..tp takde lak pengalaman ada kengkwn cenggitu..cumanya kebetulan ptg semalam dpt ceramah free dr en suami bab isteri2 yg curang ni..dr cerita yg betul, sumber kengkwn opis beliau..isteri yg curang bila bersalin sgt azab, susah sgt! haish..mmg mintak jauh2 la hal2 mcm ni weeeh..

goblogbyfarah said...

perempuan curang adalah lebih teruk dari lelaki yang curang!

Lady of Leisure said...

ya ampun, takut nak baca newspaper skrg kan, macam2 berita... macam2 hal.. pompuan skrg berani sungguh..

ederq said...

mintak jauhh aminnn