Pages

Thursday, 18 March 2010

ganti kuey teow

semalam bila suami tengok dia tertipu.

'wah..sejak bila rumah kita makan kuey teow'


hahaha..macam biasa. kalau benda yang i rasa tak sihat tak dibenarkan masuk dalam list barang dapor. tapi kalau makan kat kedai takpe=p


' fettuccine la sayang'

tapi macam kuey teow kan. tinggal takde kerang jer

semalam goreng shiitake mushroom. sebab teringin.

suami punya

i punya

semalam goreng-goreng jer sebab i tak sedar lauk dah habis. ade daging jer sikit. masa tu dah petang dan saya terlalu malas nak salin baju pegi berlari-lari ke kedai.

esok tengok lah kalau rajin. ish. harus la rajin. rasa macam nak makan ketam. tapi kedai kat umah aku ni ade ke jual ketam..hurmm...lagi pon mak tak reti nak siang ketam. ngehehehe

ade sape-sape nak buat tutorial siang ketam? boleh mak belajar. siyes takde pengalaman masak ketam.

7 comments:

mek da ©™ said...

xpernah lak. biasa encik suami yg buat..eeeeeee

CuppyCakeMommy said...

sedapnya..nyum2 nyum..letak lah recipe ..boleh i try nanti

Byzura Mj (By) said...

boleh tahan gak ko ni memasak...semua nampak sedappppppp..telan air liur aku..tak baik tau! :D

PuteriKureKure said...

ok. memang foods tu nampak menggoda. nak2 cendawan goreng tu. laaagila menggoda!

siang ketam la paling senang tau farah. farah bukak cengkerang atas dia dengan songket cengkerang tu dari belakang. err...susah pulak nak bagi instruction pakai tulis2 ni.

alyyani said...

untung la husband farah ni. macam2 menu dihidangkan. sendiri masak lak tuh. sedap2 pulak tu. i jeles ok! ;)

ederq said...

tak pernah masak sndiri ketam. haha! tp kena siang ke? bukan basuh2 potong2? hehe! nmpk sgt tak reti. soh je org kedai.

eynda said...

Good idea la guna fettucini....tempura tu pun menyelerakan...