Pages

Tuesday, 9 February 2010

mengigau di petang hari

aku suka lah dok sini. sini tak ramai orang. rasa macam ade privacy. ceh. memang r privacy kalau dok dalam bilik je kan.

takde lah. kalau keluar jalan-jalan pon aku boleh melayan perasaan tanpa gangguan. pantai ade banyak pondok dan pokok. boleh lepak-lepak. tapi rase sedikit hitam jugak. angin pantai kut.



Align Centermahu mencari makan

singgah kat kedai ni sebab macam menarik


tapi ropa-ropanya tak seindah yang disangka. huhuhu

tapi layan kan ajor~

mengigau terasa nak makan spaghetti petang-petang di tepi pantai. tak sesuai~

dia kata. u buat sendiri lagi sedap.

pad ka pao katanya. tapi rupa lain macam, rasa boleh la.


dia marah betul sekarang. sebab aku merungut lapar je lebih. bila order die yang kene habiskan.hehe


kedai-kedai tepi hotel jer. si memang tak lapar kalau dok kat sini. jalan kaki sekejap jer

kedai jual keropok, air jagung, and sotong celup tepung kiri jalan. kedai aku makan ni kanan jalan.

diet hari ke -5( vangga ngan diri sendiri)
pagi:shake + limau 4 biji .gahahaha..manis..tak tahan tengok
tengahari: shake + kacang segenggam
petang: spaghetti + pear+ air soya segelas



2 comments:

Byzura Mj (By) said...

erk?? dak kuyussss!!! :D

mrs.spicy said...

kuyuss tang man bai?