Pages

Thursday, 25 February 2010

cuti panjang lagi

aku pon sibuk nak bercakap pasal cuti kan! hahahaha

activiti aku wiken ini adalah:

1. mengemas rumah
-banyak baju nak basuh ni. rumah nak kemas sebab ade tetamu nak datang.(tetamu tak datang tak kemas rumah ke maghfarah?)

2. potluck party
-kawan-kawan suami aku ni kalau lama tak jumpa sorang-sorang dah macam orang giler bayang. gay betul! dah lama derang tak berkumpul lepak-lepak ramai-ramai. sorang-sorang call tanya bila nak jumpa. bagus la dieorang ni. so kali ni rumah kami jadi markas berkumpul. ade bbq mungkin. ade makanan pasti. ade baby-baby yang sangat comel juga adalah pasti. tapi tak komfem lagi siapa yang datang. tak sabar!

3. pergi subang parade.
subang parade adalah bukan kawasan jajahan kami. baru sekali jer pergi. kali ni pergi sebab nak g bazar ni. jom la pergi beramai-ramai. khabarnya banyak kedai-kedai yang best. aku dah target sesuatu. hehehe

pergi ke sini untuk maklumat lanjut

4. masak. hahaha. rindu nye dapor i. rindu nye nak masak. rindu. rindu. rindu.

itu sahaja yang dirancang.


selamat bercuti semua~

6 comments:

Farah said...

selamat bercuti..bazaar tu macam mamanggil2 je suruh pergi hahaha

~LIZA~ said...

have a great weekend! :)

mamalieyna said...

lama tak terjah subang parade tuu..cam best jer..^_^

maya amir said...

salam maulidul rasul & selamat bercuti...agagaga, cuti lagik!:)

mrs.spicy said...

farah; jom2..kire terjah
liza: u pon~
mamalieyna: jom buat gath kat sana.haha
maya: hai~ salam maulud dan cuti gak~

zailamohamad said...

farah, datang ah;)