Pages

Saturday, 20 February 2010

betul ke?

orang cakap kalau selalu berak kuku dan rambut cepat panjang.

adakah anda bersetuju?

aku terpaksa bersetuju. sebab rambut aku sekarang cepat sangat la pulek panjangnye.

dulu rambut aku susah bebeno nak panjang. cepatlah jadi hanis zalikha kalau mcm ni. gaha. verangan~!

kene potong lagi ni. kalau dibiarkan panjang sikit lagi makanya rutin aku vacuum rambut hari-hari akan kembali.

4 comments:

Mimi said...

really?? rambut i cepat panjang tapi... (dot dot dot).. haha. I guess that saying doesnt apply to me :D

mamalieyna said...

ye ke..tak pernah dgr lak mitos tu..huhu..

rmbut akak cam lmbt sesangat nak pnjgnya..dr dedulu lg, sbb tu jrg2 potong rmbut, tp skali potong pendek gilers la..hehe..senang jaga weeh..^_^

Lovely Emy said...

ye ke kak.? rambut kita lambat bebenar oanjang, tapi kuku, baru potong semalam, esok panjang balik, tension je..

mrs.spicy said...

huhuhu..tu mitos je kut..mari kita berfikir fesyen terbaru rambut~