Pages

Saturday, 30 January 2010

mana kamu pilih?

berlakon untuk happy untuk meng happy kan orang sekeliling kamu

or

tunjukkan perasaan sebenar. biar orang tahu apa kamu rasa. dan semestinya akan membuatkan orang sekeliling kamu terluka

aku belajar dari kesilapan

walau pon terasa, walaupon kurang senang, walaupon tidak happy.

aku pilih untuk happy. dalam hati tak perlulah orang tahu. tak perlu jugak persoalkan. sebab kamu semua tidak mahu tahu


hanya maghfarah yang perlu tahu.

sebab hanya maghfarah yang rasa.

so biarlah aku berlakon. aku lagi suka berlakon. penyelesaian sementara masalah.

oh hati. bila lah nak berhenti sensitif. ok. aku salahkan pms.

2 comments:

Madi @ Aed said...

awat hilang tempat mengadu?

KV said...

ok la, salah kan pms. mengadu kat akak je lah. Janji lepass. Takmo?