Pages

Wednesday, 13 January 2010

bercinta kasih

sudah kembali ke jalan cinta kasih.

seperti biasa. kalau baru balik akan basuh baju bertimbun. vacuum rumah berhabuk. kemas-kemas ape yang patut. aku memang lambat la mengemas. aku masih teruja dengan bakat sima. hari tuh masa aku buat makan-makan, sima kemas rumah aku sekelip mata jer. bersinar-sinar. tq yer~

hari ni 130110 ade beberapa peristiwa penting.

1. anniversary perkahwinan kami yang ke 10 bulan.
2. hehe..kalau i tak miscarriaged i dah jadi mak orang hari ni.
3. hormon fasa ke dua kembali lagi~

en.suami pujaan hati i tak sihat. tak demam. tapi rasa macam demam. kesian. aku rase sebab penat. aku kalau ikut dia outstation mesti rasa macam penat jer badan, rasa ngantuk jer. aku yang tak drive pon penat dia yang drive sepanjang jalan lagi-lagi la penat kan. dah la kene kerja. mak dah la berehat ajor. kesian suami mak =(

hari ni aku masak bertemakan kicap. gahaha. kangkung goreng kicap, ikan pon masak kicap. suami aku ni kalau masak kicap badan rasa tak sihat pon bertambah-tambah. suka bebeno kalau masak kicap. macam budak-budak. aku yang bosan.

kangkung goreng kicap

ikan masak kicap.harusla letak tomato banyak-banyak.

hehe..senang bangat kan i masak. resepi i tempek kat dapor i

esok harapnya berjaya ke ukm.

0 comments: