Pages

Friday, 11 December 2009

up date seminggu

kalau nak ke pantai timur harus singgah di mana?

petronas bentong! sebab selesa dan ade wafer yang rangup diluar lembut di dalam.


peanut coklat vs peanut blueberi. mana lagi sedap? mestila coklat strawberi

kalau lambat sampai kenapa?

perjalanan dari ke KL-KT (mak saudara en.suami kahwin) memakan masa hampir 8 jam.sebabnye? hujan lebat, excident, jalan lubang-lubang kesan banjir, tak pon orang baiki jalan. hemo!

hujan lebat sangat kat kuantan.

kalau bosan sebab lama sangat dalam kereta buat ape?

bercamwhore syok sendiri adalah wajib

kalau dah sampai hotel buat ape?

mestilah en.suami cr katil and tv dan i sibuk amik gambar

hari-hari kat kerteh buat apa?

aktiviti makan lah.bila en.suami balik kerje.lepas dia semayang terus mencari makanan. first nite beli food kat pasar malam. pilihan food adalah food yang tak ada kat pasar malam bangi.

akhirnya kat kerteh jugak i dapat makan

roti tempayan dengan kuah kambing.sedap siap order lagi sebijik. and air halia madu.

kedai tak sedap nasib baek pelayan dia comel. mak suke~

siang hari buat ape?

memanjakan diri sendiri.

takkan dok dalam bilik jer?

yerp.keluar bilik sehari jer. tu pon dalam 2 jam jer. luar panas bai. malas nak berjemur dah. kulit baru pulih.
ombak kuat giler

tu jer activiti?

iya dong, dok je dalam bilik baca novel tengok tv. tak pasal-pasal hari-hari tengok ewah-ewah.

tu jer?

owh..ader. activiti underground. baru balik pasar malam. beli tudung baru. so ai melaram dalam bilik sambil kacau en.suami tengok tv


dan juga beli blouse putih kat mesra mall.jenama G.bukan guess. tapi giant.haha.mak suke! bak kata orang kalau tuan cantik pakai apa pon cantik. (sila muntah darah sekarang)

tak susah bela mak kan?*wink*

bila sampai rumah ade pasar malam kat bangi lama. tapi en.suami rindu masakan isteri. tapi i malas nak masak. spaghetti sudey~


spaghetti dua siap~

itu saja untuk seminggu. seriously, i dah tak rasa bosan macam biasa. mungkin dah dapat biasakan diri.

5 comments:

goblogbyfarah said...

petronas bentong adalah tempat wajib singgah setiap kali g pantai timur..singgah kencing pun jadikla!hahaaa..

Hani said...

i dok sedo ponnnn u blk kl dh haha

Hani said...

i dok sedo ponnnn u blk kl dh haha

zailamohamad said...

banyak aksi 18sx..hahahahah;p

mrs.spicy said...

farah: haha..betul..memang tu pon tujuan utama.=p

z: huhu..bile plop i bleh g kuantan

zaila: hehe..saja.tu pemangkin supaya soh kawan2 cepat kawen