Pages

Thursday, 17 December 2009

mencari tukang urut

atas nasihat kak ila i nak cuba mengurut kampung. bukan kat bukit bintang tuh..huhu

dah tanya beberapa orang. tq semua~ esok baru nak call mane yang berkenan. harusla perempuan kan.

i mengurut masa nak kawen hari tu mula-mula sakit. lama-lama best. dah terlebih lama geli. mak cik tu cakap kalau dah rasa geli tu maknanye dah ok la tu..

report hari 1st makan hormon. tak de perubahan selera makan pon. masih makan macam biasa. shake 2 kali.

cumanya ngantuk la..haha..ade kene mengene ke? xde rasenye.

dengan itu saya mengumumkan berat i hari ni di hari first makan hormon itu andalah 56.7 kg. naik 0.7 kg berkat makan tak henti kat umah. dan juga berkat tak minum air yang cukup. mak takkesah .0.7 tuh ape la sangat. sekali berak dah hilang. velagak!

0 comments: