Pages

Tuesday, 22 December 2009

izin kan i..

feeling orang kaya..

muahaha

kami malas la nak layan tuan rumah ni..mentang-mentang la dah nak keluar rumah kan. dia layan macam haram pulek..walaupon rumah yang dibeli dah nak siap, harusla renovate segala dulu kan. dan nak renovate tu memerlukan budget masa.

so untuk beberapa bulan dari sekarang..kami akan duduk di Country Heights Kajang.

jemput la datang ke rumah kami yer. minum teh 'o'. tak pon teamix =p

1 comments:

zailamohamad said...

akak pon bengang ngan lawyer rumah akak..saje je lambat2kan process..giler tension dok menghitung hari bilalah nak masuk rumah baru