Pages

Monday, 23 November 2009

noodle station@east coast mall

en. suami tak berapa suka makanan kat sini. saya pon tidak lah terlalu gemar. tapi semua makanan saya telan dengan gembira. tapi sebab perut saya lapar dah tak boleh menerima alasan melambatkan masa makan, kami singgah jer makan kat sini selepas aktiviti mengexplore TiGA mall bersama zac selesai. dalam masa sehari kami ke 3 mall. tanpa rasa penat. dan tak sedar pon masa berlalu dengan sangat pantas.

walaupon kami pergi 3 mall tapi kami berjaya merembat sehelai baju jer.hebat tak kami menahan nafsu. dah la orang tu duit gaji baru masuk. tapi masuk fitting tak yah cerita la. semua kedai kami try. pastu masuk fitting room berjam-jam sebab sibuk bercakap.

memang bakar kalori! mulut i pon dah ramping =P

hasil tangkapan masa di kuantan. suke.zac yang pilih. tq zac. bj ni beh giler

makanan i. air tak larat nak minum. tapau minum dalam kerete.hujan-hujan minum ais.brrrr~(ikut iklan coca-cola)

makanan en.suami

i tau u penat, tapi i suke jugak buat perangai. camno?

pastu kami terus bertolak ke kl.

14 comments:

Hani said...

makanan sini mmg sux sb tu i dk rekemen ke u haha

org mknla kt black canyon. besttt

goblogbyfarah said...

farah, suami awak kerja di petronas kah?

zailamohamad said...

pada en.suami tu, kalu puan.farah buat perangai, demo tarik jah lingo dio;P

mrs.spicy said...

zac: i lapo. jadi i masuk je kedai makan mane-mane. xdam mikir kedai makan mane beh. husben i x suke gop black canyon. so same jer masok mane2 pon. die suke keda paprik nga tomyam jer =p

farah: huhuhu.die kerje comp kuli jer

mrs.spicy said...

kak zaila: hehe..pakai tudung kuk kak zaila =p

miserlyn said...

aaaa nk sopim jgkkk. unbelievable umet i xbli pe2.

mamalieyna said...

amboi bkn main, 3 mall sekali jalan..huhu..mmg kaki jln nih! ^_^

mrs.spicy said...

a ah..tapi hok akan beli banyak kuk. xpe. die bile2 mase pon bleh g. kate dok kuantan

Diarihatiku1976 said...

ffuhh.. lapo tgk makanan yg ado.. ahhahkss

Liz said...

makanan yg ur suami makan tu mcm megi goreng je..hehe

mrs.spicy said...

diarihatiku: hehe. kurueng sedap. jangan tergode

mamalieyna: jalan sambil bergosip tak penat

liz: megi ayam goreng. haha.

iu rf said...

salam.. hi farah.. nk link blog ye.. maceh..:)

mrs.spicy said...

iu rf: same2 =)

Byzura Mj (By) said...

sedap makan situ..i suka tau..u tak try mee hokkien? sedap! i suka gak mee ade kaki ayam tu =P