noodle station@east coast mall

en. suami tak berapa suka makanan kat sini. saya pon tidak lah terlalu gemar. tapi semua makanan saya telan dengan gembira. tapi sebab perut saya lapar dah tak boleh menerima alasan melambatkan masa makan, kami singgah jer makan kat sini selepas aktiviti mengexplore TiGA mall bersama zac selesai. dalam masa sehari kami ke 3 mall. tanpa rasa penat. dan tak sedar pon masa berlalu dengan sangat pantas.

walaupon kami pergi 3 mall tapi kami berjaya merembat sehelai baju jer.hebat tak kami menahan nafsu. dah la orang tu duit gaji baru masuk. tapi masuk fitting tak yah cerita la. semua kedai kami try. pastu masuk fitting room berjam-jam sebab sibuk bercakap.

memang bakar kalori! mulut i pon dah ramping =P

hasil tangkapan masa di kuantan. suke.zac yang pilih. tq zac. bj ni beh giler

makanan i. air tak larat nak minum. tapau minum dalam kerete.hujan-hujan minum ais.brrrr~(ikut iklan coca-cola)

makanan en.suami

i tau u penat, tapi i suke jugak buat perangai. camno?

pastu kami terus bertolak ke kl.

You Might Also Like

14 comments