Pages

Saturday, 7 November 2009

kuciwa

bukey ko player hok maen bola sayo po gapo.

tapi ko penyokong hok babey takdop semangat kesukanan langsung.

i banggo 70 % penyokong dalam stadium adalah penyokong kelantan. tapi awal-awal dah risau. kalau ramai-ramai ni kalau kalah bahayo..

ti. ey. ae. key. kaloh gak kaloh la. aku fruh tak dok la sapa raso nok bakar rumoh. gedio la. huh!

tapi gol sebutey tu ore oyat pengubat. haha

i love kelate gano-gano pong.kah kah.

6 comments:

limauais said...

oohh..kak farah,ore gi bukit jalil smale..kak farah g ugok ko?
memey frust nunggeng bilo 0-3..
tp bilo dpat 1 gol pon okeyla..
saye klate skmo~

zailamohamad said...

huh..akak pon samo..kecewa buke sebab kaloh tapi kecewa ngan mulut saing2 (buke ore Klate r) yang kata penyokong Klate ni perangai macam beruklah, takdok otaklah, banganglah..memelah ada hok perangai xsenonoh tapi jangelah terus buat judgement gituuu..xsemua penyokong Klate male tu yg nak bakar kerusi, bakar kereta segala kan..gapo2 akak sebagai ore Klate yg sejati mesti akan kecik hati juga..akak dah delete dah member akak yg mulut laser ni..takdok rugi sesen pon tok saing nga ore hok tok reti jaga hati kawan ni;P
sorry ya emo sket

Aieyn said...

ti. ey. ae. key. tu mende magh..
huhuhuhu

kella said...

sorry la no nyapuk jugok!
meme la fruh jugok bilo klate kaloh! bilo gol ptamo tu, meme patoh hati lansung! tapi ingat klate buleh gomo smula! tapi..keciwa jugok..
tapi lagi keciwa sb pnyokong2 uat lagu tuh! doh kaloh nak uat lagu mano! tok malu ko tunjuk prangai uduh lagu tu.. frust jugok mugo kito pung ore klate tu gak..
kawe malu jugok ko tok laki male tu, dio ore luar..tapi sokong klate..
"heheh.. lamo to kecek klate nih!"
salam kenal...

Hani said...

haha. i suke ayat gedio lah!

mrs.spicy said...

limau ais: hehe..xg..xdam beli tiket..

kak zaila: hahaha..en. suami lepas kelantan kalah xnak bukak fb!

hati panas..

ain: t.a.i.k

hehe =P

kella: hehe..salam kenal

zac: i fruhhhh!!!