Pages

Monday, 16 November 2009

hello kuantan

bersiaran dari kuantan. en. suami dah tidur. tapi i bangun maen internet. internet di kuantan laju bangat dong. suke gue~

sebelum u ol menjamu mata gambar di kuantan sila tengok husben i yang spastik ni dulu. =p


kami pergi kuantan naek kereta i! huhu..en.suami asyik merungut kebosanan kerana kereta i auto. u jugek beli~

sampai jer hotel kami terus terbungkang. tidur sampai petang. lepas tu baru menjenguk-jenguk sekitar hotel sebelum kuar makan


bosan tunggu en.suami make-up, gambar depan cermin harus ado!

focuskan pada mulut en. suami

kalau senyum macam ni kan hensem =P

terbukti tak muka kami ni muka bangun tido?

u nak i pose caner?

ala..malu la nak pose gitu ade orang tengok kat belakang

pose gini boleh?

apela, soh posing pon tak pandai. gini la baru macho

ok. tamat drama petang.hotel ni biasa-biasa ajor, bilik pon biasa-biasa ajor. tapi i suka dia punya lobby.

ayarkk..blur habes..malam esok i amik gambar santek sikit eh.

cantek kan.cantek kan. i suke. simple jer hotel ni. view pon cantek.cinoet.

kat luar hotel ni restoren dan gerai-gerai makan bersepah-sepah. kiri kanan jalan. giler best. rambang mata pilih kedai. semua seafood dan makanan siam. tapi kami tak makan seafood pon. pilih menu biasa jer sebab i tak nak makan nasi. malam ni kami try Restoren Jembar.

kerang bakar

bihun kungfu yang lagi up dari husna kawan-kawan~ memang layan habis. rangup telurnya~

tomyam seafood, paprik daging (mengikut kata-kata bodek en. suami tomyam ngan paprik i lagi best. walaupon bodek tapi i terima dengan montot yang kembang)

wokeh..mahu tido sudah. nak recharge energy. esok nak kuar ngan zac. yeay!

5 comments:

zailamohamad said...

hihihihi.."mulut jueh" bak kato ore Klate;P

mrs.spicy said...

kak zaila: hehe..betul.hahaha..lama xsebut mulut jueh
=P

cebeh jueh

mrs.spicy said...

yah..try ikan msk kicap ltk halia n serai..bleh rs kelainan msk kicap..resepi kak dyg..beh gop..:)

Byzura Mj (By) said...

malu2 lak..hihihi

Puan Fifiey said...

hehe sama la ngan encik husband akak.. kalau amik gambor mesti muka dok serius.. main main.. hehe