Pages

Friday, 4 September 2009

tahun ni bulan puasa paling cepat dalam sejarah

masa macam cepat sangat bergerak. banyak benda yang di niatkan nak buat. tapi tak buat pon lagi.pejam celik dah setengah bulan puasa.

malam ni nur kasih.nur kasih episode minggu lepas pon masih belum tengok. tak sempat(ceh! macam bz jer bunyinye)
saya tak tahu bz buat ape. saya rasa separuh masa saya di bulan puasa ni saya tidur. aish..membazir usia muda kan. nanti bila cucu tanya,

'nek, umur 23 nenek buat ape'

'nenek tidur jer, kalau lapa nenek makan'

saya tak ngantuk. tapi takde kerja nak buat. akhirnya tertidur.

saya nak jadi orang yang berfungsi. sila buat saya bz!

0 comments: