Pages

Wednesday, 30 September 2009

saya memerlukan pertolongan

saya adalah masalah besar. saya tak boleh mengawal diri ketika marah. rasa nak lepaskan marah time tu jugak.

bila dah lepas rasa lega

tapi

berbaloi ke kalau tu boleh melukakan hati orang yang kita sayang

berbaloi ke kalau boleh merosakkan hubungan dengan orang yang kita sayang

berbaloi ke kalau lepas tu kita rasa menyesal walaupon dah mintak maaf


saya akan cuba melindungi orang yang saya sayang supaya orang tak menyakiti dia

tapi saya menyakiti dia kalau saya marah


kepada orang yang sayang saya, dan kamu tahu saya sayang kamu,

kalau saya gagal mengawal diri cepat-cepat sedarkan saya. kadang-kadang bila marah saya lupa saya sayang kamu

TOLONG ingatkan saya.

kalau saya marah TOLONG cakap

'kamu kata kamu sayang saya'

'u cakap u sayang i'

'dio oyat dio saye ore'

saya memerlukan pertolongan kamu. melukakan hati orang yang sangat menyakitkan.

mintak maaf tak boleh menenangkan hati i..

4 comments:

AiniNoraini said...

ooohhh...
masalah kita mcam sama..
tp since knal dia..
i macam da hebat sikit la menangani perasaan marah..
i prefer diam je if i marah..

i buat je ape yg i nak..
cntohnya luah perasaan dekat blog or fekat kertas..
and nanges ke..
pastu pesan dekat dia jgn kacau i smpai i ok..

then..tingg....ilang la marah i..heee....

^_^

mrs.spicy said...

huhu..ngan en. suami macam takde prolem sanat sebab nanti lebih2 kang bedose..

ngan orang laen..family, kawan

goblogbyfarah said...

kalau mcm tu, diam je kot.tarik nafas dlm2....

AiniNoraini said...

owhh...:)