Pages

Tuesday, 1 September 2009

iklan rokok

semalam tengok iklan ni kat tv, sungguh menyentuh hati sampai mengalir air mata(saya memang ratu air mata). tadi cari kat youtube sebab nak tunjuk kat en. suami. menangis tersentuh lagi. akibatnya digelakkan en. suami. kalau i la yang isap lokok, komfem i dah insaf.




tapikan, masa kat kampung hari tuh saya mintak lighter nak nyalakan lilin. tapi die cakap takde. en. suami dah tak isap okok. uh..uh..i bangga dengan u! teruskan berusaha. (sebab blog i ke?) hehehehe

2 comments:

AiniNoraini said...

hehe...gud..itu tanda2 yg baik tu..:)

mrs.spicy said...

heh..isap balik semalam..;(