Pages

Wednesday, 9 September 2009

en. suami

sekarang dah pandai tau..tahap kesedaran sudah meningkat. tadi macam tak tahu nak masak ape. dah sangat bosan masak benda sama. jadi saya masak nasi goreng dan masak lauk jer.

dan dia pesan.

'nasi goreng takde minyak tau'

'kenape, biasa nasi goreng i berminyak ke?'

'tade lah. tak minyak pon. tapi saje nak pesan, kurangkan lemak. jaga kesihatan'

heeee~

selagi i jadi isteri u selagi tu i jage makan minum u. i akan pastikan yang torrrrbaek sahaja.

5 comments:

Fathiyah said...

salam pn.farah :)
awak distributor herbalife ye.
awak kurus after start herbalife diet prog ke?ada gak kwn2 kte yg amik herbalife ni.btw,best je bc story mory diet & info psl kesifatan.kte suka.hehe.

goblogbyfarah said...

bagus2..ada pendorong semangat!

mrs.spicy said...

fathi: a ah..sebelum ni ade jugak diet berie. tapi tak berkesan..

guna herbalife ni tak sangka berkesan

=)

farah: huhu..dia memang sentiasa penyokong setia

Mimy Hamid said...

wah en.suami menjaga kesihatan no minyak..ermm saya & en.awak lebihan minyak plak bersama eheheh

mrs.spicy said...

mimi: bila dah dedahkan en. awak ni?
jangan berahsia lama2
keh keh