Pages

Monday, 7 September 2009

buke puasa dengan EFCM

ingatkan bulan puasa ni boleh la diet beria kan. tetapi salah. bulan puasa ni banyak ikut program untuk maintain jer. ada jer halangan-halangan.

ni bukak puasa dengan 'awok-awok racing' en. suami. dekat kinrara golf club. takde gamba makanan yer. sebab semua orang sibuk makan. layan~


pssttt..ni la seluar yang digembar gemburkan.

entoh la ape yang dibincangkan lakibini (camere man ni sabotaj i, dah la ni jer gamba kami berdua yang dekat.blur pulek)

rakan semeje yang masih bujang dan dara

lepas tu konvoi g putra jaya. jalan dah la tak bz..sorang sorang merempit macam ape jer.

sumpah tak tipu, kawan en. suami ni bukan orang yang kepit. tapi saya tak tahu kenapa dia posing ala-ala gay sebelah en. suami.risau i~

muke orang yang kepingin anak.curi anak orang pon jadilah.huhu

saya nak amik gamba budak ni, sangat comel. tapi pemalu orangnya.

sumber gambar adalah disini

saya suke join geng racing en. suami ni. kerana semua orang sempoi sajor


4 comments:

Mimy Hamid said...

belum ada suami lagi nak join buka..camner ??ehheeh

mrs.spicy said...

heheh..ni pon bukan untuk golongan suami isteri. ni untuk orang giler kerete. si isteri menumpang sajor

AiniNoraini said...

huhu...xpe la..kamu sudah beransur kurus..:)

mrs.spicy said...

itu la..mentang2 la kurus..lupa diri