Pages

Sunday, 30 August 2009

tanda-tanda pregnant

bangun sahor semalam entah kenapa rasa kenyang semacam. masuk makanan sikit rase nak muntah. akibatnya saya muntah sebelum imsak.

masa sembahyang subuh rasa pening giler dan rasa loya giler.

lepas tu tidur sebab pening +loya-loya. tidur untuk menahan diri dari muntah. dok beruweek-uweek je sampai tido.

bangun tido kul 11 masih lagi pening. mandi konon-konon nya untuk hilangkan pening. lepas mandi seorang rakan sekolah menengah datang. berbual sambil tido boleh? (siryes macam pening giler)

lepas dia balik tido lagi..bangun petang masih lagi pening. cuma tak loya.

masa rumah mertua pening tengok makanan. tapi bila tengok mangga muda tanpa berfikir lagi makan dengan penuh selere. sangat nikmat okeh. hilang rasa loya.

tadi masa ibunda masak saya tak tolong pon. pening bau masakan. tapi makan ok ajor.

tapi i tak pregnant pon u ol. jangan congrats i. hahahah

3 comments:

.::fIsYa::. said...

kak farah aka pn farah:

thanx komen kt blog..br tau kak farah ade blog gk..

ni pregnen ke idak ni??papepun take care ok n hepi2 slalu..

fisya link blok kak farah deh~

mrs.spicy said...

dop pregnen~~~~~~~~

hahahhaha

wokeh~

AiniNoraini said...

laaaaaa...aku ingtkn pegnen...
cepat la pegnen lagi....