Pages

Wednesday, 26 August 2009

di kuarantin 5 hari

semalam sangat tak larat sampai tak mengadap latop pon. masa petang demam sikit-sikit je. jepas maghrib terus rasa panas giler dan tak larat pon nak jalan. di tambah dengan asthma sikit-sikit. lepas en. suami semayang terawih, terus pergi klinik. suhu 38.9 dan diberi sedikit dos nebulizer.

tapi doc cakap h1n1 xberkahak kalau batuk. tapi saya berkahak. huh, lego! tapi tetap golongan berisiko sebabnye saya asthma. kensel lah nak bukak puasa ngan zac and lin hari ni. ketiga-tiga kami sudah demam pon.

pagi tadi bangun je, sangat panas dan berpeluh-peluh. sangat tak suka bangun tido dalam keadaan berpeluh-peluh. terus rasa badmood. suruh en. suami on kan aircond. pastu berjaya tido balik sampai la alarm sahor berbunyi, dah rasa kebah. cuma batuk-batuk sedikit. terus ajak en. suami sahur kat cafe. balik sahur demam lagi. mungkin udara pagi sejuk.

dan sekarang dah kebah sikit. badan panas sebab tak mandi je kut. tapi en. suami pulak ke klinik sekarang. dia tak larat bila bangun pagi tadi. badan panas sikit-sikit. huhuhu..terjangkit sudah~
adakah kamu juga akan di kuarantin?

kalau dah dua-dua dikuarantin, apalaga.. marilah kita pulang ke kampung secepat mungkin.

doakan kami sihat walafiat dengan cepat.

4 comments:

goblogbyfarah said...

get well soon dear!
bahaya ni demam musim2 gini.
duk umah diam2 je sampai sihat k!

itaathirahahmad said...

wooo..magh! bahye nih demam2 sikit2 nih..rest2! n get wel soon ok! :)

AiniNoraini said...

kamu..hati2..take care tau...
get well soon..

mrs.spicy said...

huhu..tq..insyaallah cepat sehat..dah baek dah ni