Pages

Thursday, 16 July 2009

menyambut menantu

kerana sangat bosan. kerana banyak masa. kerana jumpa gamba kawen dalam pc ni. saya upload lah. tak nak tgk tutup mata.haha.
owh..saya harap saya dapat anak secomei anak seroh. suatu hari nanti.pasti.pasti.insyaallah~

ni masa rombongan pengantin baru sampai. tengok lah kasut putih saya itu. untuk tiga majlis, saya pakai kasut yang sama. jimat sungguh =p~ tapi ok la.walaupon sekarang itu kasut tersimpan kemas dalam kotak, di dalam almari, at least i dah pakai 3 kali...
muke terkejut ataupon muka tak puas hati orang kacau masa makan. masa majlis bersanding memang takde selera nak makan. walaupon tak makan apa-apa dr pagi. sebab orang tengok ramai sangat kut. masa rumah ni, memang makan tak pandang orang la~

pandangan jauh~

muka tak make-up langsung tau kenape? sebab ini adalah lakonan semula. pukul 12++ malam. penat. baru balik ziarah rumah saudara mara. perut kenyang.lesu.tak bermaya. kene paksa belakon.akibatnya?ni je gamba muka tak penat.

dah pengantin nak basi pon masih upload gambar kahwin kan.perasan pengantin baru betul..saya pengantin baru selagi inai masih ada di jari..hohoho~

1 comments:

Hani said...

aaaaaaaaaa suke baju dan kasut iniiiiiiiiiiiiii