Pages

Sunday, 19 July 2009

berjalan-jalan melihat alam

masa: pagi yang hening
tempat: Bandar Seri Putra, Bangi

'jap lagi abe nak datang melawat. die ajak gi tengok edi.'

*dalam hati* 'yey..boleh keluar jalan-jalan'

'tapi i cakap u tak larat.kite g laen kali la ek'

*dalam hati*'holoh'

2 jam kemudian, selepas abe dan pasangan balik.

'i bosan r. jom r g tengok anak edi. boleh kite g beli hadiah u' <<

dan saya berjaya keluar akhirnya. tidak susah menggoda en. suami ni.hehe


hadiab baby zara. dan hadiah untuk en.suami terchenta

sori lah lambat giler beli hadiah kamu. bukan salah saya.masalah teknikel. tapi okla kan. kamu suka kan?

makanan orang berpantang. saya tidak sure sebenarnya boleh makan ke tak(macam kurang boleh sebab ade timun).tapi belasah jelah. lamb kan panas.hehe

Tengku Zara Yasmeen

baby zara bersama parentsnya, edi dan milly.

mak edi tahu saya buat d&c 2 minggu lepas. dia cakap saya berani sungguh. dah berjalan-jalan. dia cakap jalan tuh jaga ibu jari kaki. kenape eh? bonda dan MIL pon berpesan benda yang sama. ada apa dengan ibu jari kaki?

on the way balik, dalam kereta

' i rasa sangat happy sangat hari ni. sampai xleh nak stop senyum.'

masih lagi tersenyum

7 comments:

AiniNoraini said...

huh.nape ngan ibu jari kaki? musykil ni..n curious nk tau..try cari la ape sbb die..:)

Hani said...

zara =)

jage je lah org suruh jageeee haha

mrs.spicy said...

zara sangat comei kam=)

mrs.spicy said...

ira: huhuhu..saraf kut. macam refleksoligi

rsyazwani said...

i wanna comment on ur latest post, but cant. so i put it here.

when u said, read as Charlie, klaka ! haha

bt then the post gets scary! :-S

alhamdulillah semua OK. :)

mrs.spicy said...

tu la..i ok.duit ok..hehe

goblogbyfarah said...

kalau terlanggar apa2 takut bentan kot?hehe..dulu saya pantang takde pulak org pesan camtu..