Pages

Monday, 29 June 2009

bercanda di tepian masjid

what is so great about being pregnant? saaaangat banyak. salah satu nya husband anda akan berusaha mengikut ataupon memenuhi permintaan anda. picnic di malam hari dimana esok nya hari kerja? huhuhu.tapi saya takde la kejam sangat. ni aktiviti bercinta yang tanpa dirancang. tiba-tiba keluar dah sampai putrajaya dah. dan aktiviti yang tidak dirancang semestinya yang terbaek~
makanan yang ditapau

suami siapa la kepalaran ni.wife kat umah tak masak ke incik?

dia dan bini nya no duak.

nyum-nyum, saya memang suka makan!

malam ni memang ramai orang.walaupon esoknye hari isnin.siap ada orang main badminton lagi dengan angin malam yang sepoi-sepoi bahasa neh.tengok kat belakang tuh. ade budak naek basikal.meriah sungguh

motif upload gamba ni?en. suami hensem dalam gamba ni.hehehe (tak salah i nak puji suami sendiri kan~)

'suke sangat sampai kembang hidung,'kata en.suami

harus juga ada gamba bajet kiut

ouh..jangan dilupakan.gamba skema bajet pelancong.tengok tengok saya ada dua bayang

okeh..sila jangan marah saya.tapi saya memang suka upload gamba rakus..nak panggil orang kat pejabat agama?kami dah kawen~ melanggar etika orang melayu?ade i kesah?huhu

akhirnya terbongkang kepenatan.stamina macam suda makin menurun.jalan-jalan je suda penat.apara~

heee..ini kami

wiken ni mahu ke johor.mengikut en.suami menghantar adindanya pulang ke utm.masih dalam dilema.kalau ikut seronot tapi penat.kalau tak ikut bosan tapi tak penat.

2 comments:

AiniNoraini said...

huhu..best nye die deting ngan suami...:)

botolbiru said...

amboi2 orang tuh
gmbr xlh blah.
i happy with ur lif magh
hahah