Pages

Saturday, 14 February 2009

valentine's day

(kamu boleh abaikan post mengarut ini..serius)

hari ni hari kekasih...walaupon saye dan en bakal suami berkasih sayang, tarikh ini tidak la bermakna bagi kami..kami tidak pernah meraikan hari kekasih..tak baek kata die

tak pelah masih banyak hari-hari laen yang kami boleh sambut bersama-sama. hari kami mula berkapel? percaya atau tidak kami tiada tarikh itu..bagi saya 13/6 tapi saya pon tidak yakin..lupe tarikh itu, kerana sebenarnya tarikh itu kami bergaduh..buat ape celebrate tarikh yang tidak pasti.teruk kah? adakah kami tidak sweet sebagai pasangan berkasih sayang?

tarikh tunang? kami tidak bertunang! tarikh merisik? hurmm..berape ari bulan ek..saye sudah lupe..hahaha

birthday masing-masing ada kan..apa susah..malang nya sebab percintaan jarak jauh(walaupon hanya 3 jam perjalanan) ataupon kami panggil PJJ kami xpernah meraikan bersama-sama..mungkin dah lama kami berkasih sayang(tapi tak la dapat menandingi along saya dan azlin) tapi peristiwa kami berkasih sayang sangat sedikit..saya salah kan PJJ.

saya tak suka mase deting tgk muvie..membazir masa bagi saya..saya suka makan-makan dan lepak..saya tak pernah busan..jalan-jalan kat mall ok la jugek, tapi saya kurang gemar kerana faktor kasut yang tinggi, boleh membawa kepada kemelecetan jika berjalan berlebih lebihan dan kalau saya merungut penat or saket kaki boleh membawa kepada bebelan, baeklah kami duduk-duduk je usha aweks..itu lagi menarik..ye, kami ada hobi yang sama..saya suke mengusha aweks, en bakal suami? itu lumrah lelaki

naseb baek saya berinternship dengan dia...kami deting sampai busan..deting sampai dah tak ade lagi tempat makan yang kami tak pergi(tolak kedai yang jual sup kaki b*bi la kan)..tapi paling saya suka bercanda ditepi pantai..kami tak bercakap pon..dua-dua memandang laut, melayan perasaan, kalau ada majalah saya baca majalah, potong kuku di tepi pantai, mengusha awek lagi, sesungguhnya kami pasangan yang membuang masa, agak-agak dah lewat kami pon pulang..

lagi 26 hari nak ke tarikh 13/3..banyak lagi aktiviti pasangan kekasih yang kami belum buat..lepas kawen pon kekasih lagi kan..=)

saya sangat ingin ke zoo dengan en bakal suami..hahaha

4 comments:

raje said...

seriously, whats PJJ?
:-S

mrs.spicy said...

percintaan jarak jauh!

Anonymous said...

ape baran pegi zoo..baik duk tdo kt umah jer

mrs.spicy said...

ala..kamoo xpenah pegi zoo kan? =P