Pages

Monday, 19 January 2009

shopping barang hantaran n 'siso'



barang-barang hiasan hantaran sudah setel! terime kasih kepada jalan TAR.hehe.dua minggu saye di kl hampir setiap hari saye kesana sampai zac ckp saye kerje kat jalan TAR..

sebenarnye saye kesane untuk menyervey cr barang-barang paling murah menarik sebelum saye ke nilai 3.



ape la menarik sangat kat nilai 3 saye pon xtau..dah la xde bank..pastu barang2 mahal dari jalan TAR n xbanyak sangat plihan.saye suke jalan TAR lagi.tapi beli la jugak sbb takut kene marah ngan encik bakal suami..(buat penat je saye memujuk-mujuk dan merayu-rayu untuk kesini) die amik cuti sb nk ke nilai 3 pulak tu..sangat xberbaloi..ouhh..ampun pakk..tapi saye puas ati sbb saye makan asam pedas ikan pari yang setap irituh! sangat pedas..nyum2



dan wiken ituh saye ke jalan TAR bersama along, aisha (konon nye) n encik bakal suami..semua dibereskan hari tu jugak!habes duit =(



selepas itu kami begedix di ......

.

.

.

.

.

.



7 comments:

Anonymous said...

sungguh gedix gmbr2 anda ini

botolbiru said...

kasut kamu tuh brape inci
gler la
kamu nk kawen!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mrs.spicy said...

ahahah..teke bape inci?

Anonymous said...

5 inci?

mrs.spicy said...

ouh..melampau!saye rase 4 jer

Husna said...

magh!

suke dowh gladiator heels ko! seryes hotness.

mrs.spicy said...

heeee~ sayesuke juge..tapi terlampau tingi..rase macam menare